Nog 1 maand tot het grootste feest voor M&A professionals

Laatst gewijzigd: 20 juli 2023 10:02
Over één maand worden de winnaars van de M&A Awards bekend gemaakt. Op 12 december 2013 zal de Beurs van Berlage overgenomen worden voor een gala-avond die zijn weerga niet kent en zullen we weten wie dit jaar de winnaars zijn. Niet alleen de locatie is chiquer; het gehele gala wint enorm aan klasse en sfeer en een aantal nieuwe categorieën wordt toegevoegd.
De M&A Awards vormen traditiegetrouw de feestelijke afsluiting voor tout M&A, corporate finance en private equity. Een moment voor de top-dealmakers van Nederland om terug en vooruit te kijken, terwijl in vele categorieën awards worden uitgereikt. Ten aanzien van voorgaande jaren is de opzet ruimer en sfeervoller en wordt er zeer veel aandacht besteed aan de entourage, het diner en het entertainment met onder anderen René Froger. 

Vanwege de grote vraag naar tafels is als locatie dit jaar voor de schitterende Beurs van Berlage gekozen. Voor Steffie Bosman, die ervaring op deed bij het Four Seasons Hotel en MoMo en al een aantal jaren verantwoordelijk is voor de organisatie van deze gala-avond, een logische keuze. Bosman: "Wij willen iedereen een prachtige plek bieden en de Beurs van Berlage is daar nog geschikter voor. Met de vertrouwde ronde tafels, deze nieuwe locatie, nog luxer eten en entertainment van topklasse bieden we onze gasten hét moment om met collega’s of klanten terug te kijken op het jaar. Het club-gevoel overheerst en adviseurs komen samen met cliënten bij een feestelijke en zeer intieme avond waar deals besproken – maar ook gesloten – worden. De avond staat onder de bezielende leiding van EenVandaag’s Bas van Werven en het is een waar gala, in black tie. Heren en dames zien er prachtig uit en wij doen daar natuurlijk ook alles aan."
Tickets voor het feest
Voor Bosman begonnen de voorbereidingen al na de vorige editie in 2012. “Toen kwamen de eerste tafelreservingen al binnen en inmiddels ben ik vol aan de slag met de aankleding en voorbereidingen. Er is veel interesse in de tafels. Nieuw dit jaar zijn de vier losse feesttickets die bij elke tafel inbegrepen zijn. Naast de 8 dinergasten kunnen er dus ook vier collega’s of relaties naar het feest na afloop komen, dat tot in de kleine uurtjes door gaat. Alle belangrijke M&A professionals zijn aanwezig."

Ook ten aanzien van de awards-ceremonie is een aantal verbeteringen doorgevoerd. Naast prijzen voor de beste deal, beste M&A Director en beste M&A adviseurs zal bekend gemaakt worden wie zich een jaar lang Best M&A Young Talent mag noemen en wat de Best Small Cap deal was. Ook de capital markets-sector wordt dit jaar betrokken. 

Bosman: "Wij zetten nog hoger in om de wow-factor te garanderen. Het succes van zo’n feest moet je koesteren en blijven verbeteren. De M&A Awards wordt sfeervoller en mooier dan ooit!”

Kijk hier naar de foto’s van vorig jaar. Zie ook de website van de M&A Awards.
Er zijn nog 7 tafels beschikbaar. Wilt u ook verzekerd zijn van een tafel tijdens hét jaarlijkse evenement voor M&A, corporate finance en private equity? Neem voor uw reservering en verdere informatie contact op met Ezri Blaauw via eblaauw@alexvangroningen.nl of 020 5788913. 

Gerelateerde artikelen