United Playgrounds neemt DNZ over
Digital commerce bureau DNZ (De Nieuwe Zaak) sluit zich aan bij United Playgrounds om met een breder pakket aan diensten, beter in te kunnen spelen op grotere en complexere vraagstukken bij haar klanten.
Hiermee is DNZ de volgende overname van United Playgrounds, een zogenaamde digital solutions group. United Playgrounds bedenkt, ontwerpt en bouwt hoogwaardige end-to-end digitale producten, services, business solutions en data-gedreven marketingcampagnes. Bij de oprichting begin vorig jaar maakten CEO Diederik Breijer en investeerder Standard Investment bekend dat meer toonaangevende bedrijven uit de sector aan de groep zouden worden toegevoegd. Onlangs werd Globrands ingelijfd; vorig jaar nam het bedrijf 100%Email and 100%driven en Verve over.
DNZ begeleidt organisaties in hun digitale transformatie met digitale strategie, de ontwikkeling en implementatie van eCommerce platformen en full funnel marketing expertise. DNZ werkt onder andere voor klanten als Bouwmaat, Makro, Intersport, Heutink, CliniClowns, Bertus, Lekkerland, Studio Anneloes, Wasco en Alzheimer Nederland.