TNS Food wordt overgenomen door GoodLife Foods

TNS Food, de Belgische producent van premium hartige snacks, wordt onderdeel van GoodLife Foods,

Op 16 juni 2025 ondertekende de aandeelhouder van TNS een overeenkomst tot verkoop van zijn belang aan GoodLife, een portfoliobedrijf van IK Partners.
.
De samenwerking is gericht op het benutten van schaalvoordelen, gedeelde productontwikkeling en complementaire operationele krachten.

TNS werd in 2000 opgericht door Daphne Aers en groeide uit tot een toonaangevende speler in private label convenience producten. Met een sterke focus op innovatie – waaronder de eigen 100 procent ovenbereide crumb-technologie – levert het bedrijf kwalitatieve snacks en maaltijdcomponenten aan zowel retail- als foodserviceklanten in Europa.

Dankzij de overname krijgt TNS toegang tot een breder Europees netwerk en een grotere operationele schaal. Tegelijkertijd versterkt TNS het aanbod van GoodLife met zijn ambachtelijke producten en flexibele, klantgerichte aanpak. Gezamenlijk zijn de bedrijven beter gepositioneerd om in te spelen op veranderende consumententrends en categorie-innovatie te stimuleren.

Daphne Aers, oprichter en CEO van TNS: “TNS is mijn levenswerk. De beslissing om te verkopen was ontzettend moeilijk. Dankzij de strategische begeleiding van Squarefield heb ik dit proces met vertrouwen kunnen doorlopen. Ik ben ervan overtuigd dat TNS bij GoodLife het juiste nieuwe thuis heeft gevonden.”

De deal benadrukt opnieuw de sterke reputatie van Squarefield als onafhankelijke adviseur voor ondernemers en familiebedrijven binnen de Europese food- en agrisector.

Related articles