Scala neemt tijdschriften Textilia en Schoenvisie over

De magazines komen van het failliete mediabedrijf Afdeling M. 

De tijdschriftenuitgever Scala Crossmedia neemt de vakbladen Textilia en Schoenvisie over. Met de overname verbreedt Scala haar portfolio uit naar de mode- en schoenenbranche. De uitgever bereikt met haar titels doelgroepen van in totaal meer dan een miljoen mensen.

De titels zijn gekocht uit de boedel van mediabedrijf Afdeling M, dat vorig jaar failliet werd verklaard. Curator J. Bouman heeft voor de beide titels Scala Crossmedia weten te strikken.

Textilia is het vakblad voor modeprofessionals. Het modevakblad bestaat ruim honderd jaar. Het blad informeert lezers over marktontwikkelingen en trends in de branche, zowel online als offline met een fysieke uitgave. Het vakblad verschijnt tien keer per jaar. 

Schoenvisie is het vakblad voor schoenprofessionals dat meer dan zestig jaar informeert over marktontwikkelingen, trends en koopgedrag, zowel online als offline. Het magazine verschijnt acht keer per jaar.
 

Gerelateerde artikelen