Nieuwe opzet M&A Awards vanwege COVID-19
2020 is in veel opzichten een bijzonder jaar, maar ondanks alle woelige baren van de Corona-pandemie gaan de M&A Awards dit jaar gewoon door. En hoe. Het is ons doel om uiteindelijk een fantastische Coronaproof gala te organiseren waarop de beste Nederlandse dealmakers van afgelopen jaar de erkenning krijgen waar zo hard voor gewerkt is.
Het M&A Awards gala krijgt vanwege COVID-19 natuurlijk een iets ander karakter dan het uitbundige en grootse diner en feest dat jullie van ons gewend zijn. Toch gaan we er een prachtige avond van maken en zetten we ondanks de beperkingen de meest prominente dealmakers in de spotlight in een feestelijke ambiance.
In overleg met de Beurs van Berlage hebben we een manier gevonden om de M&A Awards corona-proof te kunnen organiseren. Hierbij is het voornaamste uitgangspunt de gezondheid en veiligheid van de gasten. We zijn er hierbij vanuit gegaan dat 1,5 meter afstand bewaren ook in december de norm is.
Het M&A Awards gala diner wordt daarom georganiseerd over de drie mooiste zalen die de Beurs van Berlage te bieden heeft. Hierdoor kunnen we voldoende afstand bewaren en toch een mooie avond beleven met een exclusieve groep dealmakers. Vanwege de strenge voorschriften rond covid kunnen er maximaal vijf personen per dinertafel plaatsnemen.
De jaarlijkse M&A Awards ceremonie en het uitreiken van de M&A Awards gaan als vanouds door. Dit jaar doen we dat vanaf drie verschillende podia die middels een videoverbinding live met elkaar verbonden zijn. We ruimen dit jaar meer tijd in voor het diner en er vinden tussendoor meer verrassende optredens plaats. We doen er alles aan om er ondanks de beperkingen een onvergetelijke avond van te maken. De uitreiking van de Awards wordt tevens live uitgezonden zodat de hele M&A community het kan meebeleven.
Het traditionele afsluitende M&A Awards feest gaat ook door, maar is verplaatst naar vrijdag 2 juli 2021. Het wordt een spectaculaire en grootse versie van het M&A Awards feest dat in drie verschillende themazalen in de Beurs van Berlage wordt georganiseerd. De voorbereidingen voor de M&A Awards zijn inmiddels volop bezig. We willen dit jaar de meest unieke en memorabele editie van de M&A Awards ooit voor jullie te organiseren.
Al met al gaan we er weer een prachtige afsluiting van een bewogen maar productief dealjaar van maken. Hou de komende tijd de site en de nieuwsbrief goed in de gaten: de komende weken worden de deadlines en procedures voor de verschillende categorieën hier bekend gemaakt.
Voor nu is het allerbelangrijkste om alle deals goed in de database in te voeren. De surveys en de juryrapporten worden voornamelijk opgesteld op basis van de gegevens uit de database, dus zorg ervoor dat de informatie over uw bedrijf en uw deals klopt!
Voor vragen kun je uiteraard contact met opnemen met Melanie Donkers
mdonkers@alexvangroningen.nl
+31 20 639 0008