Linehub neemt belang in Trendata en New-Media
Het doel van Linehub is het leveren van de hoogst mogelijke performance uit de best renderende marketingkanalen. Trendata en New Media gaan daarin een essentiële bijdrage leveren. Er kunnen zo significant sterkere campagnes worden ontwikkeld voor adverteerders doordat er een betere aansluiting plaatsvindt op de feitelijke actuele vraag in de markt.
Trendata maakt de feitelijke actuele vraag vanuit de markt realtime inzichtelijk en voorspelt hoe die zich ontwikkelt. Dit doet het met een AI-programma dat online oriëntatiegedrag en trendpatronen in kaart brengt op basis van search en social data van de laatste vier jaar.
New-Media is gespecialiseerd in het interpreteren van de totale vraag vanuit de markt en het doorvertalen hiervan naar wat het noemt ‘demand driven marketing’. Deze inzichten uit de markt vormen de basis voor marketingstrategieën, waaruit bijvoorbeeld leadgeneratiecampagnes en website optimalisaties ontstaan.
Trendata en New-Media acteren naast de vier andere marketinglabels van Linehub: Affiliprint (insert marketing), Daisycon (affiliate marketing), Conversive (online marketing) en Sovendus (specialist in check-out marketing).