Lexence viert 30e verjaardag met nieuwe positionering

Lexence bestaat 30 jaar en grijpt gelegenheid aan om helder te maken waar ze voor staan.

Lexence bestaat 30 jaar. Deze feestelijke mijlpaal wordt gevierd met een nieuwe, eigentijdse en aangescherpte positionering. Lexence advocaten & notarissen staat voor “De nieuwe zakelijkheid” en benadrukt daarmee haar DNA: to-the-point, wars van hiërarchie en graag snel tot de kern komend. Hierbij staat altijd de persoonlijke aandacht voor de klant voorop. Dit wordt in alles onderstreept door de kernachtige slogan ‘.Ter zake”.

“We willen hét kantoor zijn voor de grootzakelijke markt, we begrijpen heel goed hoe wendbaar ondernemingen moeten zijn in deze tijd”, aldus Wendy de Ruiter-Lörx, managing partner van Lexence. Ze voegt eraan toe: “Wat mij vanaf dag één binnen Lexence opviel, was de enorme klantgerichtheid. Heel mooi hoe onze mensen het belang van onze klanten voorop stellen en voor hen door het vuur gaan. Dat zit in het DNA van Lexence en hebben we dan ook centraal gesteld in onze positionering”.

De onthulling van het nieuwe logo op het iconische Infinity gebouw aan de ringweg in Amsterdam vormde op 1 februari 2022 de aftrap voor de nieuwe positionering. Dit was tevens de livegang van een nieuwe website en een nieuwe recruitmentcampagne, met de slogan ‘Weet waarvoor je kiest’. De Ruiter-Lörx: “ook voor talent op de arbeidsmarkt willen we heel helder maken waar we voor staan en met onze nieuwe arbeidsmarktcampagne richten we ons op de zelfstarters, de aanpakkers en de doorpakkers. We zijn hét kantoor voor mensen die weten wat ze willen en dat onderstrepen we in deze campagne.”

Gerelateerde artikelen