Insider trekt 121 miljoen dollar aan

Het B2B SaaS Platform Insider heeft $121 miljoen aangetrokken. Het bedrijf is nu $1,22 miljard waard, en heeft dus de status van unicorn bereikt. 

De financiering betreft een Series D-ronde, geleid door QIA, het vermogensfonds van de staat Qatar. Andere investeerders die deelnemen aan de ronde zijn Sequoia Capital, Riverwood Capital, 212, Wamda Capital, Esas Private Equity en Endeavour Catalyst.

Insider is van plan € 45 miljoen te investeren in de Benelux en wil 50 banen creëren vóór 2025.

Insider werkt voor meer dan 1.000 merken zoals A.S. Watson Group, Singapore Airlines, Samsung, IKEA, L'Oréal, MAC, Hunkemöller, OTTO, Toyota en Estée Lauder om de digitale groei te versnellen door middel van cross-channel klantervaringen. Consumenten hebben gemiddeld via zes of meer digitale kanalen contact met merken. Marketeers worden continu uitgedaagd om met klanten in contact te komen via hun voorkeurskanalen op het juiste moment op de juiste plaats. Het AI-aangedreven platform van Insider brengt personalisatiemogelijkheden samen met berichtendiensten zoals WhatsApp, Facebook, RCS en SMS. 
 

Gerelateerde artikelen