Groenhuijsen versterkt communicatieadviesbureau Value@Stake

Journalist en publicist Charles Groenhuijsen sluit zich als associate director aan bij strategisch communicatieadviesbureau Value@Stake.

Bij het Hilversumse bureau, gespecialiseerd in communicatie bij transformatie en disruptie, zal hij zich -naast mediastrategie, interview- en presentatietraining- richten op boardroom coaching en (thought) leadership. Groenhuijsen levert hiermee een waardevolle aanvulling op de bestaande strategische communicatieadviesdiensten van Value@Stake.

Groenhuijsen’s nieuwe werkkring sluit goed aan bij zijn visie op nieuws en media zoals hij die heeft verwoord in zijn recente boek ‘Optimisten hebben de hele wereld’: “In tegenstelling tot het beeld dat zich via de media aan ons opdringt, zijn we objectief gezien welvarender, veiliger en beter opgeleid dan ooit. We leven in de ‘Gouden Eeuw van ondernemerschap’. Voor leiders van organisaties bieden alle razendsnelle technologische en maatschappelijke veranderingen kolossale uitdagingen, maar vooral ook enorme kansen. En dat alles in combinatie met een snel veranderend politiek- en medialandschap. Ik kijk ernaar uit om de klanten van Value@Stake te helpen deze uitdagingen te lijf te gaan en de nieuwe kansen te benutten.”

Charles Groenhuijsen (1954) werkt vanuit Nederland (Hilversum) en de VS (Washington DC) als schrijver, columnist, consultant en spreker. Ook is hij een veel gevraagde moderator voor inhoudelijke discussies en bijeenkomsten waarbij hij moeiteloos in zowel Nederlands als Engels opereert. Hij is al 35 jaar (sinds 1974) actief in de journalistiek waarbij hij brede ervaring opbouwde bij geschreven media (ANP, Volkskrant, Vrij Nederland). En hij werkte 23 jaar bij de publieke omroep als presentator (Nova, NPS) en als correspondent, verslaggever en presentator bij de NOS.

Gerelateerde artikelen