Global neemt digitale reclamemasten Hillenaar over
Global Media & Entertainment breidt per 1 september zijn digital out-of-home netwerk verder uit met de exploitatie van 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen. Hiermee neemt Global het volledige digitale netwerk van Hillenaar over.
Dat meldt Adformatie.
Met deze strategische uitbreiding beschikt Global over alle belangrijke buitenreclameobjecten in Nederland. Van de bushokjes op straat tot aan de digitale schermen op tankstations, treinstations, in winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook langs de Nederlandse snelwegen. Recent breidde Global het retailmedianetwerk uit door een samenwerking met Hema.
“De snelwegmasten waren de laatste belangrijke schakel om alle toonaangevende vormen van buitenreclame aan te kunnen bieden”, zegt managing director Eric Kip van Global. “Adverteerders hebben nu de mogelijkheid de consument gedurende de hele reis vanuit huis tot de eindbestemming op het juiste moment te bereiken. Hiermee spelen we perfect in op de groeiende vraag naar buitenreclame als enige echte massamedium.”