Fusie tussen accountants HLB Witlox Van den Boomen en Koenen en Co
HLB Witlox Van den Boomen en Koenen en Co maken bekend dat ze overeenstemming hebben bereikt om samen verder te gaan. Hierdoor ontstaat een van de grootste advies- en accountantsorganisaties in Zuid-Nederland met een netwerk van vestigingen in Noord-Brabant en Limburg en een gezamenlijke omzet van 100 miljoen euro. De gecombineerde organisatie biedt werk aan circa 900 medewerkers.
Door de toegenomen schaal is de nieuwe organisatie nog beter in staat om de uitdagingen o.a. op het gebied van compliance, kwaliteit, krapte op de personeelsmarkt en digitalisering aan te kunnen en daarmee de continuïteit op lange termijn te waarborgen.
Deze krachtenbundeling biedt de nieuwe organisatie de mogelijkheid om haar multidisciplinaire dienstverlening en de ontwikkeling van haar medewerkers verder gestalte te geven. Dit vanuit de overtuiging dat multidisciplinaire teams op de vestigingen en een uniformere werkwijze resulteren in beter en leuker werk met meer aandacht en gespecialiseerd advies voor haar klanten. Met behulp van moderne technologie en data gaat de combinatie nog beter inspelen op veranderende behoeften van de klant, vandaag en in de toekomst.
Beide samenwerkingspartners hebben in Avedon Capital Partners een partij gevonden die de fusie en de verdere strategische executie mogelijk maakt.
Het bestuur van de nieuwe organisatie zal bestaan uit Stephan Seijkens (CEO) en Rob Becx (CFO), beide voormalig bestuurder en aandeelhouder van HLB Witlox Van den Boomen en Nico van Knippenberg (COO), voormalig bestuurder en aandeelhouder van Koenen en Co.
Stephan Seijkens, bestuurder bij HLB Witlox Van den Boomen: “In de afgelopen jaren hebben we een duidelijke visie ontwikkeld waar wij naartoe willen; ‘Het meest toonaangevende advieskantoor voor ambitieuze ondernemers’. De klant heeft steeds meer behoefte aan breed specialistisch advies waar wij met onze hoogwaardige kennis vanuit onze multidisciplinaire ‘powerhouses’ op inspelen. De stappen die wij zetten in de digitale transformatie maken onze adviezen daarnaast elke dag weer meer voorspelbaar en betrouwbaar. Deze combinatie zorgt ervoor dat onze klanten vol vertrouwen, toekomstgericht kunnen ondernemen. Iets waar wij ons allemaal elke dag weer hard voor maken.”