Familiebedrijf Termeer neemt Sissy-Boy over
Sissy-Boy wordt hierdoor opnieuw onderdeel van een familiebedrijf, zoals het in 1982 ooit begonnen is. En dat is goed nieuws. “Want familiebedrijven zijn de ruggengraat van onze economie. Door Sissy-Boy op te nemen in onze familie willen we de kracht en de potentie die in het merk zit opnieuw de juiste voedingsbodem bieden”, aldus CEO Ward Termeer.
Life designed by Sissy-Boy
Sissy-Boy heeft een grote toegevoegde waarde in de winkelstraat. Al meer dan vijfendertig jaar staat het merk voor inspiratie en brengt het haar klanten een breed scala aan producten oftewel: Life designed by Sissy-Boy. De afgelopen jaren heeft voor Sissy-Boy in het teken gestaan van groei: met 45 winkels in de Benelux is het een merk met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding. Belangrijk is dat Termeer de kern van het merk verder wil versterken binnen zijn familiebedrijf.
Het doel is zoveel mogelijk banen en winkels te behouden. De komende tijd zal hier duidelijkheid over komen.