Airbridge Equity Partners investeert in Survicate

Investeringsmaatschappij Airbridge Equity Partners heeft een minderheidsbelang verworven in Survicate, een softwarebedrijf op het gebied van customer survey feedback tools. 

Het in 2013 opgerichte Survicate is gespecialiseerd in toepassingen waarmee bedrijven of instellingen hun klanten om feedback kunnen vragen over bijvoorbeeld hun producten, prijzen of service. Hiermee kunnen ze beter inspelen op de behoeften van hun doelgroepen. Met het platform van Survicate kunnen bedrijven met behulp van onder meer enquêtes via email, vragenlijsten op websites en apps, directe conversaties met klanten, feedback buttons of een Net Promotor Score op basis van meer dan 125 templates meten hoe hun klanten hun producten, diensten of service beoordelen. Survicate verwerkt maandelijks bijna vijf miljoen digital customer insights voor klanten over de hele wereld. 

Airbridge Equity Partners (AEP) is 2017 opgericht en richt zich op groeifinanciering van technologie gedreven scale-ups in Europa. AEP investeert in zowel B2B als B2C en heeft investeringen in Nederland (o.a. Knowingo+, ChannelEngine, DAN.com, Doppio, Wonderkind, Join Marketing & Roam.ai), Verenigd Koninkrijk (Vintage Cashcow, UENI, Tifosy), Duitsland (AX-Semantics, TravelCircus, Moebel24), Italië (Data Appeal) en Tsjechië (Smartlook). Financiële details zijn niet bekendgemaakt.

Gerelateerde artikelen