Ain’t nothing like the real thing
Op het zonovergoten dakterras van Capital C was het weer als vanouds gezellig met een mooie mix van bekende gezichten uit de community en jonge dealmakers die op hun eerste echte community-event aanwezig waren.
Willem Sijthoff heette het gezelschap welkom, niet alleen als trotse en gepassioneerde eigenaar van Capital C en Sijthoff Media, maar ook als iemand die de wereld van M&A als zijn broekzak kent. Als geen ander weet hij hoe je een mooi bedrijf met een uitgekiende buy & build-strategie vormgeeft.
Daarnaast vertelde hij met sjeu over de hoofdbrekens en verbouwingstroebelen achter het opknappen van de oude Diamantbeurs waar Capital C in gevestigd is en hoe het uiteindelijk toch een hub is geworden voor de omvangrijke creatieve industrie in Amsterdam. Het pand is meer dan een kantoor: het is een uitdrukking van de bedrijfsfilosofie van Sijthoff, die draait om het koppelen van creatieve professionals aan communities door middel van een breed pakket van events, educatieve programma’s en media – een proces dat het best tot zijn recht komt op een inspirerende locatie voor ontmoeting en ontwikkeling.
Het was ook een mooie gelegenheid om aan de community bekend te maken dat het team van M&A is uitgebreid met twee enthousiaste en kundige krachten. Nadat Martise Leemhuis de drie communities eigenhandig door het zware coronajaar heeft geloodst krijgt ze nu versterking van Evelijn Hartvelt, die zich primair richt op Young M&A en VEECEE. Ook werd de nieuwe Content Director voor MenA.nl en de magazines voorgesteld: Ellen Proper verdiende haar sporen bij Bloomberg en Dow Jones en gaat nu de M&A-media naar een hoger plan tillen.
Een ding was ook onveranderd ten opzichte van de events voor de corona: de niet-aflatende steun van Ansarada. Ook deze keer was de data room provider die het gros van de transacties op de Nederlandse markt soepel laat verlopen de sponsor van het event.
Houd de events-agenda in de gaten voor aankomende live events en borrels