4NG neemt digital experience bureau TCXA over

De deal is een investering in het perfectioneren van klantbeleving.

De digital bureaugroep 4NG, onderdeel van Conclusion, neemt The Customer Experience Agency (TCXA) over. Met TCXA als onderdeel van de bureaugroep versterkt 4NG haar vermogen om klanten end-to-end te begeleiden in digitale ervaringen. De dienstverlening van de groep reikt van strategische begeleiding tot technologische expertise om optimale digitale ervaringen te realiseren.

Het is de tweede deal van 4NG dit jaar. In januari nam het bedrijf Nexwork uit Maastricht over. De nieuwste aanwinst, TCXA, is gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf is gespecialiseerd in het opzetten van customer experience strategieën. Met een kernteam van tien strategen en een wereldwijd netwerk van gespecialiseerde freelancers in diverse sectoren, bundelt het bureau strategische kennis, creatieve inzichten en technologische expertise. om end-to-end digitale ervaringen te creëren, van performance tot loyaliteit en klantenservice.

Financiële details van de overname zijn niet bekendgemaakt.

Lees ook: Conclusion realiseert Portugese deal na herfinanciering

Gerelateerde artikelen