Drie miljoen euro voor We Are Eves

Het cosmetica-platform voor productreviews We Are Eves heeft tijdens een seedinvesteringsronde drie miljoen euro opgehaald.

We Are Eves, gelanceerd in 2019, groeide het afgelopen jaar opnieuw meer dan 400 procent. De nieuwe kapitaalinjectie wordt gebruikt om de snelle groei van het platform te versterken. Zo ligt de focus op het verder laten groeien van de ‘Monthly Active Users’ en de uitbreiding in Europa. We Are Eves is al live in vijf landen.

Nieuwe en bestaande investeerders participeren in deze financieringsronde van We Are Eves. De nieuwe investering werd geleid door een Nederlands ‘family office’. Andere nieuwe investeerders in deze ronde zijn onder andere Nicolaj Reffstrup (Founder high-end sustainable fashion brand Ganni), Joanna Invests en Vivino CEO & Founder Heini Zachariassen. Door de nieuwe investering komt We Are Eves uit op vier miljoen euro investeringskapitaal in minder dan drie jaar tijd. 

We Are Eves heeft meer dan 1,5 miljoen views per maand en staat op het punt staat internationaal op te schalen. In het afgelopen jaar heeft We Are Eves sterke partners binnengehaald zoals internationale leiders van de beautywereld waaronder L’Oréal, Coty, LVMH, Shiseido Group, merken zoals Kylie (Kylie Jenner), Paula’s Choice, Benefit, Dermalogica, L’Oreal Paris, Max Factor en vele anderen.
 

Gerelateerde artikelen