VIM Group
- Year founded
- 1991
- Country of origin
- Netherlands
- HQ country
- Netherlands
- Average deal value
- Login to see more
- Total deal value
- Login to see more
- Company industry
- Technology
- M&A expertise
- -
- Industry expertise
- Technology
VIM Group helpt organisaties bij rebranding trajecten en de inzet van brand technology voor (digitale) merktransformatie, -integratie en -organisatievraagstukken. De focus ligt daarbij op de bedrijfskundige kant van merktransities, waaronder de rol van het merk bij fusies en overnames en de waarde die merken representeren binnen organisaties. Haar team van specialisten, projectmanagers en consultants werkt samen met klanten aan merkverandering en -verbetering over alle brand touchpoints, zowel digitaal als offline. Om processen efficiënter te maken, kosten te besparen en merkprestaties te verbeteren.
In 30 jaar tijd is VIM Group uitgegroeid van een lokale Nederlandse start-up tot de wereldwijd erkende autoriteit op het gebied van merkmanagement en merkverandering. Met meer dan 90 medewerkers opereert VIM Group vanuit vijf locaties in Nederland, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten. Sinds de oprichting in 1991 heeft VIM Group aan meer dan 2.500 merkveranderings- en verbeterinstrajecten gewerkt voor klanten zoals ABB, Airbus, AkzoNobel, Atos, BMW, Deutsche Telekom, Geldmaat, ING, Vattenfall, PARK NOW, Merck, IKEA, TUI en Volkswagen.