Onderhandelen op topniveau!

Dat is precies waar de cursus Negotiation Dynamics van het Amsterdam Institute of Finance (AIF) in voorziet. Bedoeld voor finance professionals uit de bancaire wereld, de M&A-advocatuur, de overheid.

“Dit is echt een world class cursus, die veel verder gaat dan het behandelen van soft skills alleen, Negotiation Dynamics is bedoeld voor mensen die al de nodige ervaring hebben in onderhandelen en die nóg verder willen”, aldus Paula Jääskeläinen van het AIF.

Dat blijkt ook uit de deelnemerslijst van beide voorgaande edities. Geen starters, maar senior relationship managers, investment managers, portfolio managers, investment analysts, project managers… En cursisten werken niet alleen bij grote banken of advocatenkantoren gespecialiseerd in M&A, ze zijn ook afkomstig van nationale en provinciale overheden. Uit Nederland, Europa en ver daarbuiten. 

“Tijdens de driedaagse cursus wordt gelachen, maar vooral veel geleerd”, zegt Paula Jääskeläinen. “Er zijn rolpatronen voor de kopende en de verkopende partij, allemaal gebaseerd op real life cases. Voorbeelden en gebeurtenissen gebaseerd op 30 jaar onderhandeling ervaring. En met docent Ingemar Dierickx hebben we de absolute top in huis.”

Want Dierickx geldt mondiaal als dé onderhandelingsexpert. Hij werkte bijna 25 jaar als Professor of Negotiation Analysis bij INSEAD en zijn onderzoeken naar onderhandelingstechnieken zijn gepubliceerd in wetenschappelijke uitgaven als Management Science en European Economic Review. 

De AIF-cursus leert kandidaten op het allerhoogste niveau te onderhandelen, complexe deals te analyseren, kansen te signaleren, lange-termijn relaties te onderhouden… Van woensdag 22 april tot en met vrijdag 24 april is er in Amsterdam weer die mogelijkheid om nóg beter te worden in al die soms complexe onderhandeling disciplines. 

Paula Jääskeläinen van het AIF: “Dankzij de lessen en praktijkervaring van professor Ingemar Dierickx alles leren over Negotiation Dynamics. En met die kennis vervolgens waarde creëren voor de eigen organisatie!”

Gerelateerde artikelen